informaatikaõpetajaõpikeskkonnad- ja võrgustikud

Minu õpileping

Minu üldine huvi on, kuidas õpikeskkondi kasutada õppetöös nii, et see oleks kasulik nii õpilasele, kui ka õpetajale, et see ei koormaks liigselt õpetajat ega õpilast. Soovin saada võimalikult palju infot erinevate keskkondade kasutamismugavuse kohta ning häid ideid, kuidas õpivõrgustikke kasutusele võtta enda tundide läbiviimiseks igapäeva töös.

Strateegiad –

Selle aine läbimiseks teen ära kõik kodutööd õigeaegselt ning püüan jooksvalt leida aega ettenähtud õppekirjanduse lugemiseks.

Vahendid/ressursid –

Jälgin hoolega aine blogi Õpikeskkonnad ja -võrgustikud, et saada infot kodutööde ja artiklite kohta. Uurin kursusekaaslaste ajaveebe. Hoian ise silmad lahti huvitava info leidmiseks. Suhtlen kursakaaslastega.

Hindamine –

Kui ma kasutan reaalselt oma töös erinevaid õpikeskkondi julgelt ja tõhusalt nii, et sellest on mu õpilastele kasu, siis olen sellest ainest saanud seda, mida soovisin. Kui ma õpin kasutama uusi õpikeskkondi ning saan mõned head ideed ja oskused, kuidas ja millal kasutada erinevaid lahendusi, siis olen selles aines saavutanud selle, mida soovisin.

———

Kursuse lõpus kirjutatakse õpilepingu põhjal refleksioon.

Refleksioon – Mis minu jaoks töötas ja mis mitte? Miks? Mis on need aspektid, mille kallal pean veel vaeva nägema? Mis on minu tugevad ja nõrgad küljed? Mida ma peaksin järgmisena tegema?

Lisa kommentaar